Bara för att jag har tråkigt

ONÖDIG fakta om mig som jag tagit från någon fjårtis blogg.
Jag har tråkigt i väntan på en som är på gymmet.......


TIO FAKTA
1. hemstad - Rimbo/Norrtälje
2. hårfärg - blond
3. längd ? 168cm
4. frisyr ? Långt & tråkigt
5. ögonfärg - Melerade/grön
6. skostorlek - 37
7. humör ? ? beror på
8. orientering - bra
9. sms eller ringa - sms!
10. vänster eller högerhänt - höger

TIO SAKER OM DITT LIV
1. har du någonsin varit kär? - Ja
2. tror du på kärlek? - absolut
3. varför tog ditt senaste förhållande slut? jag vet inte
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? tyvärr
5. har du någonsin krossat någons hjärta? ännu mer tyvärr 
6. har du någon gång blivit kär i din bästa vän? Nej sådan tur är
7. har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? nej
8. är du rädd för att starta ett förhållade med någon? Nej, men att inleda "dejtande" 
9. har du någonsin haft en hemlig beundrare? Faktikst ^^
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? faktiskt

TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR
1. kärlek eller pengar? Kärlek, i alla former
2. vin eller öl? oj, jag vet inte.
3. dag eller natt ? gryning & skymmning
4. one night stands eller förhållande? Förhållande
5. tv eller internet? - TV
6. pepsi eller cocacola ? Julmust!
7. vild fest eller romantisk hemmakväll ? Vild hemmakväll?
8. färgfoton eller svart/vita foton ? Sepia
9. telefonkontakt eller face to face ? face to face
10. aim eller myspace ? Skype

TIO "HAR DU NÅGONSIN"
1. har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut?Nej inte vad jag vet
2. har du någonsin varit med i ett slagsmål? ja, men inte så stort
3. har du någonsin gjort ngt du ångrat? ja
4. har du någonsin hoppas bungyjump? Inte än
5. har du någonsin varit på en husbåt? ja
6. har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? nej
7. har du någonsin önskat ngn att göra sig riktigt illa? nej, men illa
8. har du någonsin gått på bio ensam? nej
9. har du någonsin gillat ngn som inte gillat dig tillbaka? nej
10. har du någonsin tyckt att världen suger? I korta perioder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0