Makeover

Jag har en påse där jag lägger kläder som jag ska göra om. Där i letade jag idag och hittade två gamla kjolar jag ärvt från min mor. de går ner till anklarna så jag tänkte göra om de till klänningar, men jag måste sy i dem för de passar verkligen inte som klänningar som de är just nu.
Någonting liknande den här kjolen

den första jag gjorde om med hjälp av far min var en svart kjol med vita mönster på. den vart nästintill klar idag. såhär ser den ut på just nu. ska bara sätta in några fler knappar så är den klar sen.

Postat av: Anna

supersröt ju!

2011-02-21 @ 10:36:47
Postat av: Malin

:D Tack gumman!

2011-02-22 @ 07:57:10
URL: http://malinsandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0