Lilllördag

Igår impuls åkte jag in till Brenda och Joisce i Stockholm som skulle ut på någon pub på söder och ta någon öl, sen skulle jag sova där.. Aaa det var ju tanken åtminstone.

det slutade men att alla tjejerna "tappade bort"  någonting, om det var en plånbok i 1 timma, en garderobslapp i 5 sekunder eller ett kontokort i 5 minuter.
Så var vi på både St Patricks och lilla hotellbaren på söder men sen hamnade vi på Spy bar av någon anledning. Aldrig varit där förut.
Min uppfattning av det stället var att det var ett avdanskat fd. kändishak där alla brats från östermalm hängde och hoppasdet på att bli upptäckta eller någonting liknande. Jag vet inte hur det är på helger men igår Onsdag när vi var där var det hur härligt folk som helst. De vi hittade och orkade prata med iaf. Det fanns ju idioter med men de kommer man ju inte ifrån.

Hade riktigt kul iaf, kom hem 10 00 imorse utan att ha sovit en blund. Var på väg hem med Joisce när jag kom på att mina bussar hade börjat gå igen. När jag lämnade henne upptäckte jag att mobilen var död så jag satt på 7eleven en stund och laddade den medan solen gick upp utanför.

Sen sov jag i 1½ / 2 timmar så nu ska jag sova ordentligt har en hektisk dag framför mig...
 Det här är jag snart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0