Extrem tjejkväll

Igår var jag Anna och My hemma hos Emelie och kollade på film, det blev en riktig tjejkväll kan jag ju säga. Jag kände mig som en man. alla tjejerna dreglade över killen i filmen (som för övrigt inte ens var snygg) haha och jag försökte följa storyn men vart ut buad (hårt) haha. Men jag hade kul iaf. Kanske en spelkväll någon kväll sen^^
vi såg först the backupplan med Jennifer Lopez och sen Dear John där tjejerna dreglade :D haha
Anna var lite mer på min sida dock!



men nu ska jag ner på stan och bli blodgivare. sen möta upp mor min och köra några längder i simhallen!
Sen ikväll lutar det åt barrunda på söder med Brenda och Joisce! :)

 bliblodgivare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0