VALET 2010

Här får jag skriva vad jag vill utan att någon dömmer mig för vad jag tycker. Jag har inte skrivit blogg på länge nu utan mest skrivit för Norrtälje Tidning och där får man inte skriva någonting fel, eller någonting som kan tas på fel sätt eftersom det inte bara är mina åsikter då utan tidningens.

Jag har blivit påhoppad för vad jag har skrivit där, folk har blivit arga av mina åsikter, det finns säkert många i Norrtälje som tycker illa om min nu pga vad jag har skivit, om de vet vem jag är.
Därför valde jag nu att starta upp min blogg igen, åtminsonde försöka göra det..

Så detta är nu mitt försök.


Nu är det snart dags för valet! Det finns så himla mycket information där ute, alla vill pracka på en sin "religion".
Det känns lite som när jihovas vittnen kommer till dörren och vägrar gå, fast 7 på en gång när man går på stan.

Jag måste ner och rösta idag eftersom jag åker till Tunisien i 2 veckor nu på lrödag den 4/9-10.
Vi kommer hem den 18de på kvällen och om planet blir försenat eller om det händer någonting kommer vi inte att hinna rösta. OCh jag tycker att det är för viktigt att säga sin åsikt för att bara skita i det. Jag SKA rösta! idag..
Frågan är bara på vad?!

Igår fick jag ett brev från Moderaterna, ett personligt brev faktiskt. Handskriven adress och ett riktigt frimärke på, ett som kostar 6 kr? Det vart jag väldigt förvånad av faktiskt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0