Tunisien

Hej halla. Tankte bara lagga upp lite bilder just nu. Vi har det bra har nere; varmt som sjutton dock. Igar kom det varma vindar fran Sahara sa det kom upp i 45 plus. Sjalvklart far jag ett varmaslag pa kvallen och varldens huvudvark..
Det har tangentbordet ar helt fucked up ocksa; inga bokstaver ar dar de bor vara sa det tar en evighet att hitta ratt tangenter.. skriver mera nar jag har mer tid. saknar allla dar hemma redan. skickade vykort idag 8/10 far se nar de kommer fram ..haha!

ا
Postat av: emelieeee

hahaah sööööt kisse ta med till mig!

2010-09-09 @ 13:41:03
Postat av: my

hahaHAHA! fan vilken fuggly katt! nackskott på den!

2010-09-10 @ 18:53:23
URL: http://mysanhh.blogg.se/
Postat av: Jag

MY nar skaffade du blogg?!?

Ska kolla den nar jag kommer hem! GILLA!

2010-09-12 @ 21:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0