Korrigering

Läse mitt förra inlägg och aa, jag vart helt sjukt irriterad när jag kollade på valvakan igår och jag står fortfarande för det jag skrev då.

DOCK

Vill jag verkligen inte ha in SD i riksdagen, de är emot abort (!) emot invadnrare (!) jag menar va?! Ett mer bakåtsträvande parti får vi nog leta länge efter.
För min del hoppas jag att SD röstas ut ur riksdagen om 4 år när svenska folket har insett vad de har gjort med att rösta på dem.

Endel av de vackraste, underbaraste och snällaste människorna jag känner är invandrare, eller från invandrarfamiljer eller liknande.
Och jag tror inte att jag bara pratar för mig själv när jag säger att om SD någongång gud förbjude tar styre i sverige är vi nog några som kommer stå emot det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0