Jag blir så jävla irriterad!

Lars Ohley och Mona sahlin skiter fullständingt i vad folket tycker. "vi står för demokrati" my ass!
Ungefär 6 procent av svenska folket har röstat på Sverige Demokratin och det skiter de fullständigt i! Speciellt Lars Ohley som är partiledare för Vänsterpartiet, en småsintare, omogen barnunge! "Är jimmie åkesson där inne? nej då vägrar jag att gå in!!" Jag menar kom igen! VI SVERIGE har valt, vi vill ha in SD i riksdagen, TA DET! Eran jävla demokrati har talat och ni skiter i det..

När jag lyssnade på deras tal hörde jag "ja kära folk, ni har röstat för att SD ska få mandat in i rikstaden men.. Det skiter vi i. Vi gör som vi vill och skiter i er". Va fan är det?

De kan ju inte bara skita i vad svenska folket vill, ignorera, frysa ut och smutskasta det?
Jag röstade inte på SD, jag håller inte med i allt de säger, jag är inte rasist.

MEN, jag vet fan när något är fel. och speciellt Lars Ohleys uppträdande i SVT´s valvaka kan jag inte säga någotning annat om än att det var fanimej FEL!



Men det är bara min åsikt.
Postat av: Anonym

Svenskmakt åt SD!! YEAH! låt SD styra Sverige!!!!!!!!

2010-09-20 @ 12:58:39
URL: http://mysanhh.blogg.se/
Postat av: Malin S

Okej nu får du ta det lugnt, inte en chans att det ens FÅR hända.

De är mot abort, mot invandrare och aa.. fyfan säger jag bara.

Men att vuxna människor som blir valda av folket beter sig som barnungar är fan inte ok.

2010-09-20 @ 16:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0