Shall we dance?

Hela den här veckan har jag skrivit på Ungbloggen för Norrtälje tidning.
Kolla gärna på de inläggen på http://norrteljetidning.se/lasarnytt/bloggar/ungbloggen..
Tänkte kopiera in det inlägget jag skrev nyss så jag slipper omformulera det igen..




Okej så jag skrev ett jätte långt inlägg om dans och hur mycket den betydde för mig, så publicerade jag den och så försvann den..
Så nu orkar jag inte skriva om det igen, så kort tålamod har jag med teknik. Det är min svaga punkt kan jag ju säga..

Det som det förra inlägget skulle säga var iaf att genom att kolla på en utav mina favorit filmer; Shall we dance? med richard gere och jennifer lopez så tog jag igen upp tankarna på att söka till ballroom klasser i Stockholm och har nu skickat efter en kurskalender ang både det och till balletackademin i Stokcholm.

Sen har jag också börjat tänka allt mer på Herräng dance camp i sommar, antingen åker min dansförening, eller så åker jag själv.. ungefär 5000 kronor för 1 vecka.. men vilken upplevelse det kommer bli?!
Malin Sandell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0