födelsedag

Jag fyller år om 2 dagar, det är helt sjukt. det är fredag idag och jag fyller år på Söndag, jag fyller 20 år!
20!! Jag kommer aldrig mer att vara tonåring igen, det är så hemskt när  man tänker på det, nästan så man blir lite deppig...
Men men å andra sidan kommer jag ha en skön helg. Blir inge sånt där "jaa nu drar vi ut och gör stan 'osäker' yeeeh!!" Jag ska ha en lugn middag med mina kära tjejkompisar och vi ska dricka, ta det lugnt, spela spel och sen får vi se vart kvällen för oss.. kanske bli lite osäkert på stan ändå man vet aldrig. Men det är inget tvång längre åtminstonde.. Det är sköönt..

18-års dagen
 19 års-dagen

Ska se till att få en bättre bild det här året.. ska kanske ut och köpa ngt fint att ha på mig imorgon.. Men frisyren från 18års-dagen kommer jag inte att kunna slå.. LOVE IT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0