ÅÅh jag blir galen!

Sitter här klockan 01.28 med min presentation för morgondagen. Vad jag än gör kan jag inte ta bort en minut från presentationen. Från början var den 7 minuter så då tänkte jag. Men det här är ju enkelt. jag tar bara bort den onödiga faktan men vafan jag kan ju inte ta bort hur mycket som helst. då finns det ju inget sammanhängande i hela skiten. SUCK.
Nu sitter jag här med en presentation på 5 minuter drygt som ska vara 4 minuter på pricken. Jag har gjort om nästan alla overheads för jag har flyttat om i texten. Jag har kapat, ändrat och format om min text 1000 gånger men den vill inte bli under 5 minuter och speciellt inte 4 minuter.
Sen vet jag ju att när jag väl står där fråmför 30 personer som pratar engelska flytande så kommer jag ju att staka mig som ett AS också!

åååh den eviga nervositeten!
min lärare kan väl inte bara stoppa mig när 4 minuter har gått så jag inte får genomföra min presentation..

Eller kan hon?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0