Delfin dagen!

Forst sa akte dem till nagat vattenfall med oss som kostade pengar da gick bara de 4 ryssarna som vi akte med in och jag och matte stannade kvar och vantade. Forsokte komma over magsjukan/matforviftning eller vad sjutton det nu ar for fel pa oss :D haha
Sen var vi och besokte ett tempel da konde jag masa mig ur minivanen och trippa runt dar lite.
Efter det kom vi fram till delfinstallet och deet var en helt sjukt maffig upplevelse! Rekomenderas till ALLA! i alla aldrar. forutom de sjuka som inte fick vara med da. men alla andra! :)
Vi fick simma med dem, pussa dem, lyta dem, ha den i knaet osv osv..
Jag var forst pa allting sa jag hade ju ingen aning om vad som hande eller vad jag skulle gora, men det loste sig iallafall och jag hade hur kul som h elst. Mathias med :)
Efter simmandet var det en delfinshow som jag har mest pa film, far se om jag kan fa upp det pa youtube sen sa kan jag lanka!

Dock lade min videokamera av efter ett tag sa de basta bilderna fick parken sa vi kopte dem av dem.. sa vi har 5 bilder inramade med oss hem istallet :D scannar in dem sen!



Postat av: Hasse

Det ser kul ut, lite avundsjuk blir man.

2010-01-23 @ 16:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0