Svåra tider

Just nu är det riktigt stressigt i skolan, jag inser nog snart att det endast är 18 dagar kvar tills jag tar studenten och att jag just nu har 5 dagar på mig att bli klar emd alla kurser och jag har mycket kvar att göra men just nu har jag npg inte insett det..
Men jag känner att det liksom finns något där som ligger och tynger som ett svart moln ovanför mina axlar.
Skulle chansa på att jag är lite bitter till och från, kanske frånvarande och osäker.
Allt det kommer försvinna nästa vecka men just nu måste jag göra det jag kan för att få det beteendet att försvinna. Tack gode gud för goda vänner och en förstående pojkvän säger jag bara!

Ikväll ska jag och My ta en tripp till ett ställe och observera solnedgången tillsammans.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0