Lördag&Söndag

Lördag
Igår var jag jätte trött på kvällen. My skulle till trädgården innan hon började jobba för kvällen så jag och H-D bestämmde oss för att också följa med. Bara sitta där en vårkväll i Maj och prata, ta det lugnt och skratta.
Det började droppa in fler och fler folk och vi hade kul, vakterna skulle retas och folk kom och pratade.

Sen skulle det ätas innan jobbet så vi mötte upp brenda och gick till glaset där Mathias och Elin redan satt och åt. Efter det gick Brenda och jobbade och jag Malin och My fortsatte tillbaka till glaset där samma vakter var igen och mycket mera folk. Vi  hade kul, lekte diskreta lekar, skrattade och Malin fick en ny favorit drink. Den hette nog rommerska bågar och det var apelsin och choklad i.

Sen var det till teaten vi skulle tydligen, jag var egentligen inte så taggad på att gå ut men jag gjorde det ändå.
Det var nog bara av en enda anledning, Du var där.

Sen vart det Malins lägenhet och sen hem igen.
Bör man börja undra lite om två av ens lärare är på samma nattklubb som en själv?
Jag började undra och sen åkte jag hem ^^

Söndag
Nu är klockan 13:00 så om 3 timmar ska jag upp till roslagsskolan och ha dansträning i 4 timmar. Då blir det till att träffa tjejerna och skratta så oerhört mycket som vi brukar göra vid de tillfällena.. Synd bara att Sara inte går med oss längre.
Vem vet, kanske får vi reda på någonting mer om Mathilda som vi inte visste förut? ;)

Sen får jag förhoppningsvis träffa dig efteråt
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

svar: oj, det var inte lite saker som du fick göra! :P hehe men det gick ju bra för dig i alla fall :) Nu vill ju jag också ha körkort :P haha LÄNGTAR!

2009-05-10 @ 14:48:11
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0