Stressad... ja!

Jag ska in till Stockholm, Södermalm, Hilton Hotel idag på ett möte med IBS ang den där skolan i USA för kommunikation och marknadsföring.
Först trodde jag att den var klockan halv 10 på morgonen men det visade sig att den var halv 2 på dagen istället. Ändå vaknade jag av mig själv redan klockan 9 men vad gör man..
Så då bestämde jag mig för att åka in runt 11 istället så jag säkert hittar till stället och så kan man ju gå runt och vandra lite den tiden som blir över..
Då upptäcker jag att Brenda fortfarande har mitt busskort, men så kommer jag på att jag har hennes.. självklart visade det sig att man inte kan åka på helger med terminskort så jag måste helt enkelt få tag på mitt egna..
Då blir det väl till att åka ut till henne lite snabbt sådär så jag ändå hinner in till sthlm, dock bor hon långt ute på landet.. ^^

Grejjen är den att vi ska fira Mathias klockan 7 ikväll på glaset och om mötet tar 3 timmar så är jag inne i Norrtälje igen vid halv 7.. köörigt.. Så antingen får jag gå tidigare eller verkligen hoppas på att det inte tar så lång tid..

Nu är klockan halv 11 och jag ska försöka ta mig ut till Brenda så fort jag kan..
Önska mig lycka till! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0