Rosa elefanter klättrar på väggarna

Hallå där, ledsen att jag inte har uppdaterat på länge nu men jag har nämligen legat hemma i 40 graders feber sen dagen efter nyår.. Inte så vidare vackert.
Nu har jag åtminstonde fått igång min bärbara dator, städat upp på rummet och snart har jag normal temperatur igen.

Under min tid som sjukling har jag inte kunnat göra så mycket annat än att kolla på Tv, och det har jag gjort mycket av dagarna ut. Varje  minut på dagen, även när ja vaknade 3 på morgonen..
Så jag har sett mycket Skit, och då menar jag mycket ^^
Men jag har även sett mycket bra. Och finns det något bättre sätt än att fira min tillfrisknande med än att placera mig i samma säng framför tv och kolla på nya avsnitt av TOP MODEL?
Underbart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0