Bangkok

Nu ar vi framme i soliga varma Thailand.. Gatan vi bor pa ar huur long som helst och full med gatu shopping huur billigt som helst! Har redan kopt en massa bland annat jeans och smycken. Mathias har shoppat loss och har massor med klader redan..
Vi var pa ett shoppingcenter idag som var HUUR stort som helst, seriost!
Det gar inte ens att forklara, 8 vaningar  och en helvetisk massa gangar och affarer. Drommen!

Jag far dock lara mig vad de kallar for spicy har nere. Bestallde nudelsallad och hon fragade mig om jag ville ha den spicy och ja sa ja.. Det fick jag angra hart! :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu, har inte fatt in bilderna i nagan dator an men det ska jag forsoka med sa snart som mojligt. Vi aker upp till byn pa Onsdag och da kommer jag inte kunna blogga ngt alls pa ett tag. Vi funderar ocksa pa att bo pa en o i en bungalow i nagra dagar efter det men sen blir det nog Hua Hin..

Nu ska vi ut och gora stan osaker. Det ar lite kul att se matte undvika alla dessa ladiesboy..
Ska forsoka fa in bilderna nasta gang ja sitter har.
Postat av: Marie

Låter hur skönt som helst!

Ha det bra och njut av värmen för någon sådan har vi INTE här hemma.

2009-12-13 @ 15:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0