Fredag 19

Nu har vi båda två slutat och vi sitter kvar och pluggar ändå.. På en fredag.
Ibland gör man bra saker, måste ju visa att man går i trean.




Idag har jag även fått APU/Praktik plats., hur skönt som helst atts lippa tänka på det. Tack Andreas!
Jag och Anna N-H ska vara på en tidning här i Norrtälje.. vilket även ger mig möjlighet att vara med på de individuellt valbara kurserna jag har valt. Vilken lättnad, tror inte det hade varit så bra för mitt betyg annars.
Hur som helst, vi ska få arbeta med en byggnadstidning och jag älskar ju inredning och att bygga. Ni som känner mig ^^

Kommer bli great. Lunch på Mc.Dondalds eftersom redaktionen ligger där.
Åh härliga dag då jag även blev klar med Kultur och Idéhistorie uppsatsen, fick APU, bestämmde projektarbete totalt och ska till täby med bror.
Bör ringa han nu.. Bye..
Postat av: Anna

vad ska du göra för projektarbete? <3

2008-09-22 @ 21:30:00
URL: http://ioannou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0