Designtankar och hårfärger


Jag har tänkt en stund nu och kommit fram till att jag ska byta design på min blogg.
Det jag har tänkt på har inte varit om jag vill byta för jag tycker så mycket om den gamla utan om jag orkar och klarar att byta design helt och hållet.. Hösten kommer nu och jag har tröttnat på min vita tråkiga design.
Mycket har förändrats i mitt liv och därför tycker jag att även min blogg ska det.




Jag har även kommit fram till att jag har lyckats bli vän med några utav de genuinaste, härligaste och mest stöttande människorna i hela världen. Ni är underbara flickor, finns alltid där när jag behöver er, talar om sanningen för mig, även när jag inte förstår det.. Även när jag förstår den men vägrar inse den.
Om inte ni skulle stått vid min sida hade jag inte klarat det.
Nu har jag klarat det, jag har förändrats och det är bland anant tack vare er!

Två brunetter och en blondin, Vad mer kan man önska sig?

Postat av: Anna

Söt du är gumman <33



Jag har fått uppdrag av U-huset att göra lite affisher. Om det är ngn längre text som ska göras så säger jag till!!

2008-09-14 @ 11:44:54
URL: http://ioannou.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: det var så lite så! :D

2008-09-15 @ 21:18:57
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0