dedikerad till en viss person

Hur ska jag kunna få någonting gjort om han aldrig är på lektionerna? det är omöjligt att hålla på med ett fem veckors projekt när han inte finns till hans och kan hjälpa till!
Varje lektion är det samma sak, alltid är det någonting som är ivägen för att han ska kunna undervisa oss.
Och idag är det nåon lärare som fyller år och ni skulle fira honom i en kvart.. (det var iaf vad du sa)
Det har gått bra mycket över en kvart och det börjar bli lite utdragen om ja ska vara ärlig.
Börjar tröttna lite på detta..

Anledningen till att jag är så uppjagad just nu är att jag är så grymt jävla stressad så det inte är sant. det är fyra vekor kvar i skolan och jag har över 5 prov + en massa inlämningsuppgifter.
Det är en sak till jag inte förstår.. varför har lärare en tendens att lägga Allting på slutet av terminerna? Vad vet jag det kanske bara är så jag upplever det? eller så är det bara så just på mitt program men men..

Jag är hur som helst snart sönder stressad men lärare som inte kommer på lektionerna och en familj som inte finns kvar i landet..
Jag vill ha sommarlov nu mer än någonsin!


 Kom och rädda mig o du prins.lilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0