One day from eternity

Imorgon har jag och bibii varit tillsammans i 1 år. Eller ikväll kan man säga på sätt och vis..
Men nu sitter jag här på Textkomunikationen och kan bara tänka på en sak, och det är inte uppgiften
att skriva en recention om dansuppvisningen vi var och kollade på i torsdags kan man ju säga.
Det är nu 14 timmar kvar har jag räknat ut.. =)
Min värld har nu färgats blondt, eller kanske orange ^^ Ungefär som mig själv! =)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva för det innan skrev jag när jag var i skolan och nu sitter jag hemma och orkar inte tänka så mycket.
Mina ögon glider iväg till Antologiboken och jag vet att jag bör analysera den där dikten någon gång men jag orkar bara inte det just nu. Håller på att bli riktigt förkyld. Men det kan itne stoppa mig från att träffa älskling imorgon eftersom det var han som smittade mig..^^
Imorgon bitti kommer ja inte till skolan mina kära kamrater, jag ska till danderyd. Men kommer till texter. wei. Så vi kan analysera brevena vi skickade till oss själva förra veckan (konstigt jag vet)
Mycket analyserande i mitt liv. Därför jag inte gör så mycket själv nu för tiden!. =) Vilken antagligen är bra =D
Vi får se om det blir någon Anologi, annars somnar jag nog helst..
Nu är det btw bara 6 timmar kvar <3 Love you

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0