Moonlight on a sunny afternoon

Dansen går så mycket sämre nu  när de andra kom in i våran grupp. Inte för att de är sämre eller någonting utanför att vi blev så helskotta många nu, att gå från att vara 5 stycken till 25 stycken är väldigt svårt faktiskt. det finns inte så mycket plats på golvet och när någon blir osäker på stegen så blir de flesta adra det också så får vi göra om allting igen. När vi var få så spelade det ingen roll om någon blev osäker för man var så inne i hur man själv gjorde och om man gjorde rätt i spegeln. Nu kan man inte ens se sin egna reflektion.. Suck.
aja i höst kommer vi gamla tjejer bli uppflyttade till nivå 4. ( tror aldrig det funnits en på medborgarskolan ) men det kommer bli kul hur som helst. Om vi klarar av trycket att vara där..

Idrotts prov imorgon så jag kanske bör plugga lite till innan jag går och lägger mig men hur jag än gör fastnar jag antingen framför datorn eller teven..(det måste vara ngt fel på mig) ;D
Längar tills hunny kommer hem så jag kanske får säga godnatt.
Det finns inget annat tillfälle då jag känner mig så bortkommen som när jag inte vet hur det är med dig.. Jag älskar dig <3

Godnatt och önska mig lycka till ^^

Postat av: emlu

oooh... malin sandell, en av dansarna i gruppen som kommer vara den första i norrtäljes historia att gå upp i nivå fyra hihi... jag känner henne ;P!!!

2008-03-10 @ 11:37:24
URL: http://emelieaman.blogg.se
Postat av: brödet§

haha tack malin, positiv övertygelse X3 :P hjälpte 3 gånger så mycket ;P nej jag vet, men ibland e man så trött och malin är aldrig här och du går i fel klass m.m. då måste man skriva av sig så att alla tycker synd om en sen ;)!!

2008-03-12 @ 11:14:03
URL: http://emelieaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0