Lov och Lördag

Det är Lov och det är Lördag och jag sitter inne i mitt rum med historia boken uppslagen framför mig, regnet öser ner utanför och det enda jag kan tänka på är dig.
Det känns som om jag är på fel plats just nu!
men den här helgen har jag bestämt mig för att vara duktig. Jag ska plugga så jag somnar och ut och jogga imellanåt. Hoppas bara att det slutar regna tills dess.

Jag längtar till sommarlovet
Sol hela dagarna
Bada
Drinkar
Ta det lugnt
Festival
Inget plugg & ingen stress framför allt


har du någonsin haft en känsla att du vill sluta lära dig och bara kunna?

Postat av: kurre-murre

shiit va duktig du va rå! Jag skulle plugga: Psykologi, Idrottsprovet, Idrotts uppgiften och göra klart samhällsgrejen. Jag skrev på bloggen istället.... :P haha
HATA SKOLAAAN

2008-03-03 @ 12:02:09
URL: http://emelieaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0