week 27

Början på juli. Denna vecka kommer vara riktigt bra!
En början!

Jag ska:

1. Åka till sthlm med några
2. Träffa nytt folk!
3. Ha tjejkväll, kanske på landet..
4. Planera för London resan v 28
5. Kanske skräck kväll with jojje..
6. Mabye till en klubb i sthlm..
7. Ringa till sångfolket
8. Påbörja omdesignen av mitt rum, få bort gamla minnen o shit.
9. kanske klippa mig..
10. kanske ta en kväll med bara syskonen..?
11. Köpa en ny kamera

12. Men först och främst ska jag ge mig ut till skogarna i rånäs för att leta efter ett rosa hus tillhörande denna underbaring:


ha det bra i alla stugor oh vrår där ute.
Postat av: emlan

ååh låter som en underbar vecka! :) önskar att jag också kunde ha det så roligt :P... Simon! hehe lilla sötnosen ;)

<3

2008-06-30 @ 18:23:52
URL: http://emelieaman.blogg.se/
Postat av: Brenda Lebel

Heelu my dear.. Soooonn vi far to London! It will be såååå nice!!! Hoppas it will make you glömma lite iaf! Finns här for you min vän! Älskar dig <3

2008-07-04 @ 16:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0