Upphittat



Jag har tråååkigt just nu.
Tjejerna har åkt hem och föräldrarna sitter där nere, dricker vin och pratar.
Det enda jag kan tänka på just nu är Hultsfred och My (+robert) men jag vet att jag måste plugga.
Det är så tråkigt. Så jag rensade mitt skrivbord på datorn och hittade de här bilderna.
Lite minnen sådär.
Första bilden: Fotosessionen med modell agenturen men syster-dotter. (deras bilder blev såklart mycket bättre än den vi tog me digitalkameran)
Andra bilden: En dag när My kom till roden. Bilden visar mig och Emelie i korridoren från matsalen. Det var även denna dag anna döptes om till stora fisken efter ett visst uttalande om maten :D

Minnen minnen,...
Nu blir det pluggandes, pluggades..
TRÅK

Postat av: Anna

Haha, glöm det där om fisken någon gång!! :P



trist att du ska till hultsfred, men ändå kul.. du fattar :)



hör av dig när du kommer hem så att vi kan ses :) pusar

2008-06-07 @ 10:37:50
URL: http://ioannou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0