SOVA

Imorgon bär det av till hultsfred -08.
Vi var i parken idag men gick hem relativs tidigt eftersom jag inte har hunnit/orkat packa änoch  vi ska trota allt upp tidigt imorgon bitti.. (Vuxenpoäng! som ngn annan skulle säga ;) )

Känns som om vissa inte riktigt bryr sig för tillfället men det är väl inget..
hur som helst så kommer det blir sjukt kul i början och slutet av bussresan ner, sen gäller det att hitta skiten okså ;D
Ska jobba backstage om jag inte har sagt det innan..

Ursäkta stavningen, ser när jag gör fel. är bara för trött för att radera och ändra det.

Det var allt jag tänkte säga.
Vi hörs efter Söndagen.
Ha en bra helg
Tack och Hej.

Postat av: Anna

Haha, kanske ska jag börja snacka karma-poäng istället? ^^ <33 hare fint i hultsfred o bli full som fan :P

2008-06-13 @ 18:52:38
URL: http://ioannou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0