Coop Forum Norrtälje. 22:00


Jag sitter i kassan och väntar på att de sista kunderna ska ta sitt pick och pack, vandra ut ur butiken så vi kan stänga och jag får gå hem och slänga mig i min säng!

Det är inte kul att jobba till stängning... Det är bara en låång väntan på att timmarna ska gå. Speciellt på vardagar då ingen köper någonting kul..
Sen när ja skulle gå höll han på att låsa in mig ;D haha
tur att han märkte mig tillslut iaf, annars hade jag suttit där inne även nu, aja de har ju mat iaf så jag hade nog klarat mig..

Nu är det bara o sova för att gå till banken, gymmet och sen börja arbeta igen..


I'm longing to Friday..
If things ends up as I want them to, right? ^^



En sak jag vill få ur mig bara:
Det suger när man kommer på vissa saker om sig själv.
Men varför och vad betyder detta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0