Tummyache

Idag när jag åkte till Stockholm hade jag så grymt ont i magen men lyckades tillslut somna i bussen iaf.. Vaknade precis utanför tekniska sån tur är.. När jag åkte nästa buss till praktiken hade jag fortfarnde grymt ont och när jag kom fram och satt mig framför datorn hade jag ännu mera ont.. Vad är felet?
kännde för att gå hem men ja skulle göra en sak först.. sen vart det lunch och nu är klockan två.. känns lite onödigt att sabba ryktet för tre timmar till.. Så jag håller ut istället..
Har några förslag på vad onten kan bero på.
- Jag har sovit för lite
- Jag har ätit för lite
- Jag har ont i huvudet ( vilket beror på att jag har sovit för lite)
- Stress
-.. aa sen vet jag inte.. Något förslag?


Tack och Hej.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0