Tisdagen 22/1

Idag var det första dagen på praktiken.. Lite nervös man var när man stod där framför dörren innan man knackade på då..
När jag kom in var inte han jag skulle träffa där än.. men men tillslut gick det bra och jag fick en massa uppgifter att göra..
Fick reda på att deras omslagsmodell till nästa tidning var med i skottdramat i fredags tillsammans med resten utav dem så de hann inte fota klart allt och fotografen kan inte fota just nu eftersom han blev skjuten och ligger hemma. Så de kanske ska kalla in Bingo.. det skulle vara kul att träffa honom faktiskt^^
Aja men meningen med det här inlägger var att om ni vill läsa mer om vad jag gör på min praktik så kan ni kolla på Http://Sandell.webblogg.se
Dock skriver jag inte något speciellt där eftersom mina lärare ska kolla på det senare och det är mest för dem jag skrver det där.. Om det händer någonting extra som jag inte kan skriva där så kommer jag antagligen att skriva det här.. Om jag orkar efter jag kommit hem.
Pendlar ju nu 1 och en halv timma varje morgon och kväll till "östermalm"
Tack och Hej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0