Piercing.

Jag funtar på att pierca mig...
Eller jag VET att jag ska pierca mig men frågan återstpår om vart.. Hm det har funnit måånga tankar om detta, många som har spolats, några jag inte vet om ja vill, men 1 som hänger kvar fortfarande. ( se bild )
Men innan jag kan göra de jag funderar på så mådte jag veta ett par saker. Kan det förstöra för mig i framtiden.. m,m
Någon som vet ngn bra piercare? Ngn som vet vart House of pain tog vägen?
Vem bör man fråga?
O.A.O

image1
Postat av: Anonym

var det inte House of pain som brann upp?

2008-01-29 @ 21:13:41
Postat av: Anonym

Jo tyvärr. Men de har flyttat lokal nu och ligger vid vassa saxar mitt emot B-young :)

2008-01-29 @ 22:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0