Is this my choise?

Nu har jag tröttnat på att fixa alltning.
Det är alltid jag som får fixa allt så att ni i sista sekund kan banga.. Undra varför det alltid är någon som gör det.
Jag orkar fan inte planera allting länge om ni inte ens vill, säg det från början då.
Eller om ni kanske bara är här för att ni inte har ngt bättre för er.
Varför ska jag alltid ringa alla, varför ska jag alltid fixa allting, varför ska vi alltid vara hemma hos mig. Önskar att bara för en gång skll, någon annan kunde göra allting och jag bara kunde komma när det var sagt.
Jag gör så gott jag kan, men det duger inte!

E: Du räddar min kväll från att bli en all-plugg kväll.. du är guldvärd. <3
R: Jag är så glad att jag kan lita på det du säger, du är den som håller mig från att bli galen.
Du är min räddare i skinande vit rustning. <3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0