Fredag 18/1

Idag Idag Idag...
Imorse klockan 8 var jag på sjukgymnastik, lagom trött sådär. Tror jag somnade när hon tröck på min rygg, märkte inte ens att det gjorde ont ibland. Hur borta får man bli :D haha
Sedan var det att skynda sig till skolan och in på Svenska lektionen som redan hade börjat men men..
Svenska Matte och Lunch, sedan blev det dans på Gymnastiklektionen! Grymt kul!:D
Herregud!

Vi dasade med Bygg och Ekonomi 1orna... Hmm, Bygg, Ekonomi och Media.. aja ^^
ojoj vad det var kul! Jag och Anna kanske till och med kommer gå någon helg på Härräng senare!

Efter dansen fick jag träffa älskling! 10 månader idag!! Oj vad tiden går fort =)
I kroppen känns det som om jag träffade dig igår.. men det känns också som om jag har känt dig hela livet!
Vill inte vara utan dig!! =) Jag älskar dig!

Efter jag träffar pojken begav jag och My oss på en tripp till stockholm för att finna min praktik jag ska till på måndag så jag hittar då, och på jakt efter butterix :D Hittade båda två tillslut så vi begav oss hem, vi kom fram vid halv 9 då vi skjutsade my ut till N Nånö till Bibbsan där hon skulle sova :D

Sedan var det Fredags mat och efter det fanns det ingen buss och min syster skulle inte in till stan så jag kan inte komma till älskling förens imorgon..=( Inte bra, saknar honom som attan ^^

Bör egentligen städa nu....
Kanske skulle gå och göra det då ^^
Tack och Hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0