Booring.

Idag har jag inte gjort någonting annat förutom att sitta och spela på Jesper.nu hela förmiddagen...
Från klockan kvart över 9 till kvart över 12 som klockan är nu..
Suck.. ska äta nu får se om jag gör någonting efter lunch.
Ska också fråga om jag får vara med på någon fotografering, skulle vara kul.
tack och hej.
Postat av: Beccaaaahh

Hejru. När tar vi lunch då? Jag har lunch en timma ungefär. Och vart ska vi käka? :b

Juste, kommer du ihåg vad det var för datum som jag köpte det där tre-månaders-kortet på badhuset? Det vad ju den där gången när Linn var med... Men jag kommer inte ihåg när det var :b haha

Adjö.

2008-01-28 @ 13:02:50
URL: http://blommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0