http://www.norrteljetidning.se/ung/blogg

Denna vecka ska jag göra mitt bästa för att hålla denna sida uppdaterad..
2 inlägg om dagen i en vecka, men hey jag får trots allt 500 kronor för det..

men det jag ville komma fram till var att eftersom det är just 2 inlägg om dagen så lär det kanske inte bli så oerhört stor uppdatering på denna sidan men jag ska göra mitt bästa..

Bilder på ungarna jag passade lär väl komma upp åtminstonde..
Iaf på lille Theodor då William somnade ungefär direkt när vi kommit hem från vårat lilla äventyr i snön..
Men det kommer..
Det var allt jag hade att säga nu.. Håller på att skriva första blogginlägget som jag ska lägga upp på hemsidan imorgon bitti så jag slipper sitta och skriva det med halvvakna ögon imorgon.

Tack och hej, och kolla gärna på hemsidan alltså denna.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0